wtorek, 27 sierpnia 2013

Ludzie są różni


Z zawodu jestem reżyserem castingu . Od ponad 10 lat współtworzę serial Na Wspólnej.W moim biurze, które miałam przy ulicy Chełmskiej wieszałam na ścianie zdjęcia ludzi, który marzyli o zagraniu w serialu . Byli to  w większości amatorzy, a zdjęcia całkowicie prywatne robione w najdziwniejszych pozach i miejscach. Do dziś zachodzę w głowę co sobie  myśleli  ci wszyscy ludzie przysyłając mi te dziwne zdjęcia. Pewno nie mieli innych pod ręką. Wyszła z tego galeria odrzuconych, która wzbudzała duże zainteresowanie i wesołość u moich gości.  Gdy przenieśliśmy się z produkcją serialu do nowego budynku, postanowiłam zmienić wystrój i  powiesiłam  nad biurkiem moje dzieło, będące nawiązaniem do tej ściany ze zdjęciami. Ta makata nosi tytuł " Ludzie są różni "











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz