poniedziałek, 22 maja 2017

Konkurs Raz na ludowo

        Stało się. Wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Polskiego Patchworku pt: Raz na ludowo. No, bo jak nie ja , to kto. Przecież Marzena Krzewicka nazywa mnie Nikiforem polskiego patchworku.W ostatnią sobotę odbył się wernisaż w Bemowskim Centrum Kultury, a na nim wręczenie nagród.
                Jury w składzie : Lenka Galińska (SPP), Krystyna Wodzowa ( Cepelia), Marianna Oklejak ( autorka książki Cuda wianki ) oraz Gillian Travis ( angielska quilterka ) przyznało  3 nagrody i 4 wyróżnienia . Kto je dostał możecie zobaczyć tutaj
Jestem niebywale zaszczycona, że  jury postanowiło nagrodzić moją pracę jednym z wyróżnień , tym bardziej, że było sporo fantastycznych dzieł. Temat konkursu okazał się być strzałem w dziesiątkę i wyzwolił w autorkach niesamowitą kreatywność.



Książka, którą trzymam to Cuda wianki Marianny Oklejak , która była nagrodą dla wyróżnionych.



Tutaj na tle mojej pracy , a niżej Ptaszkowie leśni w pełnej okazałości.


Dla ciekawskich tył pracy.


Dziewczyny ze stowarzyszenia przygotowały bankiet w iście ludowym stylu. Były ogóreczki domowej roboty, ciasta własnoręcznie upieczone, smakowity smalczyk.Niestety zapomniałam wziąć ze sobą aparatu , a moja rodzina tak się zajęła podziwianiem prac i rozmowami, że żaden reportaż nie powstał. Ach, te emocje !

8 komentarzy :

  1. Gratuluję wyróżnienia. Bardzo ładna praca

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała Kasia, cała Ona - chciałoby się powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszkowie cudni! Nowy pseudonim (Nikifor PP) bardzo adekwatny - LUBIE! A ty kwitniesz!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, nazwałam i podtrzymuję. Chociaż czasami denerwują mnie określenia typu "polski Spielbierg", polska Marylin Monroe, tym razem to jednak komplement - jak najbardziej zasłużony. Tylko, że po tej wystawie pomyślałam jednak, że ty jesteś po prostu Kasią Małyszko polskiego patchworku. Też dobrze brzmi, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia. Bardzo ładna praca สมัคร Gclub

    OdpowiedzUsuń