środa, 9 października 2013

Ulotni

Obiecałam, że pokażę moje prace, które powstały po Berlinie. Dzisiaj jedna z nich.
Nosi tytuł : " Ulotni ". Jak widać jest zrobiona techniką quiltu , która to technika całkowicie mnie pochłonęła , gdy zobaczyłam na berlińskiej wystawie mistrzynie tej dziedziny.
Dostałam niedawno w prezencie kilka kawałków materiału z Danii od pewnej dobrej duszy, która słyszała o mojej pasji. Początkowo nie wzbudziły mojego entuzjazmu, ale po kilkakrotnym wyjęciu i włożeniu ich do szuflady,  jeden zaczął do mnie przemawiać. Zrobiłam z niego tło.




Jako ociepliny użyłam materiału dziś zapomnianego, czyli bai. Baja świetnie się sprawdzi , gdy chcecie uzyskać sztywność wyrobu.

2 komentarze :

  1. No PIĘĘĘĘĘKNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I wcale się nie pochwaliłaś! Jak czlowiek sam nie zajrzy to nic nie wie :)))

    OdpowiedzUsuń