niedziela, 30 czerwca 2013

Wczesne prace

Inspiracja dla makatki  "Dziewczyna na huśtawce"stał się kawałek flaneli z chmurkami. Bardzo często maleńki kawałek materiału zapładnia moja wyobraźnię. Zbieram ścinki. Najlepiej , gdy mają nieregularny kształt. Rodzina i przyjaciele znoszą mi różne szmatkowe perełki. Raz dostałam wór resztek z pracowni krawieckiej przy Teatrze Wielkim. Cóż to było za święto ! Brokaty, szyfony, atłasy!! Przydały mi się do makatek z aniołami i nie tylko.





Poniżej 2 prace z serii aniołów . Jeszcze bez brokatów.




 "Anioły biznesu" i "Anioły szkolne"





6 komentarzy :

  1. No i cudnie :) Nareszcie!
    O pracach nic nie mówię, bo zachwycam się nimi już wystarczająco długo - teraz czas na systematyczne, spokojne oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam :). Poproszę o więcej z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Kasiu, fajnie, że się zdecydowałaś. Wreszcie będę mogła obejrzeć inne twoje prace niż te w Berlinie. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasienko jestem pełna podziwu dla Twojej twórczości! Dziewczyna na hustawce patrzy na mnie codziennie! DZIEKUJE!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, chociaż robiłam ją nie dla Ciebie, gdy Cię poznałam, wiedziałam, że musi być twoja. ;-)

    OdpowiedzUsuń