poniedziałek, 29 lipca 2019

Wernisaż

Od 19 lat Falenickie Towarzystwo Kulturalne organizuje w lecie cykle koncertów, którym towarzyszą wystawy plastyczne. W tym roku zostałam zaproszona  do udziału w jednym z takich wieczorów. Zaśpiewała Aleksandra Świdzińska wraz z kwartetem jazzowym , a ja pokazałam ponad 20 makatek, ukazujących jaką przeszłam drogę od lat 90-tych do dziś.



Wśród nich były następujące prace: Anioły na emeryturze, Marylin, Raj, Dwa koguty, Upał, Magiczny las, Mandala, Kręci mi się w głowie, Ulotni, Plaża, Zielony cyrk, Do zobaczenia, Ptaszkowie leśni, Szyja, Błękit, Dwie modnisie,Wrona, Frida, kilka pocztówek , dwie mole z rybami




Dodałam do tego 3 prace artystek ludowych z Chile, Kolumbii i Panamy.



Publiczność dopisała.


 Koncert trwał, a w tle niebo dodawało swoje komentarze. Powoli zapadał zmierz i robiło się coraz bardziej klimatycznie.Spędziliśmy wszyscy bardzo miłe chwile. Zapraszam na następne
spotkania z cyklu Falenickich Koncertów Letnich. Najbliższy koncert 11.08.

3 komentarze :

  1. Kasia! Piękny klimat wystawy! Jestem zachwycona :) Gratuluję wystawy i pomysłu na plener, oświetlenie... :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu - bardzo piękne wydarzenie! Twoje prace i muzyka... Nie wiem, co grano, ale jazz i twoje makatki jakoś z definicji do siebie pasują. Szkoda, ze mnie tam nie było... Gratuluje najserdeczniej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Did you know there's a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will trigger intense feelings of love and impulsive appeal to you deep within his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, please and care for you with his entire heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Response

    This impulse is so built-in to a man's brain that it will make him work better than before to build your relationship stronger.

    Matter of fact, triggering this all-powerful impulse is so mandatory to getting the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him open his mind and heart to you in a way he's never expressed before and he'll distinguish you as the one and only woman in the universe who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń