niedziela, 18 maja 2014

Drugi anioł

Niedawno pisałam o aniołach zamówionych przez moją przyjaciółkę i pokazałam pierwszego.
Dziś drugi z nich. Żeby nie mieć wątpliwości, który ma przypaść dziewczynce, a który chłopcu, zwróciłam się do zaprzyjaźnionego miłośnika astrologii Michała Molki, żeby rzucił swoim fachowym okiem i rozsądził tę rzecz, jakże ważną. Oto co napisał:

Anioł Żeński

Niebieskie tło to woda czyli emocje i podświadomość. Tu na myśl
przychodzi opiekuńczy, zodiakalny Rak. Zwinięte skrzydła i dłonie
wskazują na to, że Anioł jest ukierunkowany bardziej "do wewnątrz", do
tego co niewidoczne, do tego co żeńskie. Bije od Niego energia opieki,
zaufania,  ale bardziej matczyna niż ojcowska.

Anioł Męski.

Żółte, promieniste tło bije życiodajnym ciepłem. Anioł jest pewny
siebie; Jego rozwinięte skrzydła i dłonie, wskazują na otwartość, na
chęć niesienia pomocy i opieki. Serce symbolizuje słoneczny, męski znak Lwa.

Opinia Michała zgadza się z moją. Cóż za koincydencja? Czyżbym posiadała intuicję?
Anioł męski prezentuje się tak:


I jeszcze zbliżenie:

Użyłam tej samej techniki co przy aniele żeńskim. Opisałam ją w poście Nowy anioł.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz